غصه نخور !

خرید بک لینک
ماه ها گذشته ، چه فراز و نشیبی رو پشت سر گذاشتی ، دیگه میدونی چی برات خوبه چی بد ، خودت میتونی برا خودت آنتی بیوتیک تجویز کنی ، اما چیزی که آزارت میده اینه که چقدر طول کشید تا واقعا بفهمی چیکار باید بکنی تا به هدفت برسی و چقدر زمان هدر دادی تا بفهمی اما من میگم هنوز دیر نیست میتونی دست و پا شکسته برسی ، حداقل میدونی یک عده زیادی هنوز هم سر در گم بازی کنکورن و میتونی مثل کسایی که روزای اول از تو جلو افتادن تو هم ازین سردرگمی فاصله بگیری ، الان وقت غصه خوردن و ناله نیست ، الان وقتشه که از شکست فرار کنی و با مساوی حداقل یک امتیاز از سه امتیاز رو بگیری ، میدونم خیلیاتون با امید رتبه خوب شروع کردید اما الان مطمئنید که رتبه ممتازی کسب نمیکنید ، اما الان وقت باختن نیست ، الان وقت جنگیدن تا حداقل به خودتون ثابت کنید اگر از اول راه درست رو میدونستید قطعا از برترین ها بودید و جالب بدونید چه کسایی با این باور از برترین ها شدند ، پس به راهت ادامه بده و غصه نخور .
برچسبها: انگیزشی, کنکوریها کنکوریم ، مشاوره و برنامه ریزی کنکور...

ما را در سایت کنکوریم ، مشاوره و برنامه ریزی کنکور دنبال می‌کنید

برچسب: غصه,نخور, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 19:09

صفحه بندی